Skrywer Onderwerp: Hoe gaan ons ons eiendomme behou?  (Read 1020 times)

0 Lede en 1 Gas bekyk die onderwerp.

Afwesig Jan Beyers

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 1331
  • Verkenner
Hoe gaan ons ons eiendomme behou?
« op: January 16, 2008, 04:43:46 PM »
Die afgelope ruk het ek baie te doen gehad met mense wat hul huise en plase nie meer kan betaal agv die ekonomiese druk en meestal oor te veel agterstallige skuld.

Dit tref my elke keer dwars in die krop as ons volksgenote hul huise en plase aan die banke moet teruggee agv agterstallige skuld.  Baie keer sit die mense sonder heenkome en verloor amper alles.

Gaan daar dalk 'n manier wees wat ons sulke mense hier in Bravoland kan help?  En onsself dalk ook?

Is daar dalk 'n ander manier behalwe dalk ons spaarklub?  Hoe kan ons sulke mense help, maar ook genoeg fondse bekom om meer en meer te help?

Afwesig Walter

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 661
Re: Hoe gaan ons ons eiendomme behou?
« Antwoord #1 op: January 16, 2008, 04:45:59 PM »
Ek kan nie sien dat daar 'n ander manier as die Spaarklub gaan wees om sulke mense te help nie.

Afwesig Sjarko

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 513
  • Verkenner
« Antwoord #2 op: January 26, 2008, 08:10:21 AM »
Jan,

Ek het heelwat hieroor nagedink en mag dalk 'n oplossing he wat sal verseker dat ons mense uit die skuld kom en steeds die dak oor hulle koppe hou. Hulle word ook nie uitgebuit in die proses nie. Miskien moet ek en jy bietjie praat.

Groete.

Afwesig Jan Beyers

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 1331
  • Verkenner
« Antwoord #3 op: January 26, 2008, 03:10:13 PM »
Sjarko, dit sal goed wees.  Ek kan baie mense help wat in die knyp is agv my beroep.  Ek het ook 'n idee of twee, so pm of epos my gerus.

Groete

Share me

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

* Nuwe Inskrywings

SA Topsites

SA Topsites :: .

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal