Bravoland

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
collapse
* Nuwe Inskrywings
Volksmoord by Werner Smook
[September 03, 2010, 11:37:39 AM]

2010 Volkshulp aksie by Adri van Staden
[September 03, 2010, 08:50:45 AM]

Werksgeleenthede vir Volksgenote by Sanderis
[September 03, 2010, 04:39:18 AM]

De la Rey toekenning by Ruan Combrink
[September 01, 2010, 09:15:01 AM]

Vordering in moordsake by Werner Smook
[September 01, 2010, 09:05:03 AM]

Heldinne-aand 2010 by Ruan Combrink
[September 01, 2010, 09:01:13 AM]

Bees Roux by Boo
[September 01, 2010, 08:25:21 AM]

Ons gaan baie armer word by Clem de Klerk
[August 31, 2010, 04:40:20 AM]

Oud-politikus, vrou aangeval by Werner Smook
[August 30, 2010, 10:11:37 AM]

Vakbonde, Arbeid en Stakings! by André Strydom
[August 29, 2010, 11:29:21 PM]

* SA Topsites
SA Topsites :: .

Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Down

Author Topic: Hoekom is daar so min mense in Orania?  (Read 11870 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Boerseun

• Bravoland Burger
  • *
Re: Insake: Hoekom is daar so min mense in Orania?
« Reply #100 on: January 13, 2010, 07:58:24 AM »
Hi

Ek bly nou al vir 10 maande op Orania...is tans werksaam by die spa hier...wat 'n groot aanwins vir Orania is. Alhoewel dit maar stil is hier, moet ons nog kliënte opbou...en die spa bestaan nou eers 10 maande.

Dit gaan goed met ons radio...en almal geniet dit baie. Vakansietye is die lekkerste tye in Orania...hier is baie vakansiegangers en Desember selfs 'n vakansieprogram.

Ja...dit is 'n baie vervalle dorpie...die mense wat hier bly is vriendelik!! :D

Orania het sy goeie dele en dan ook soos enige ander plek sy slegte dele.

Dankie julle
Groete

Ek het die vorreg gehad om hierdie desember weer op Orania te gaan kuier.
Ek was as kind laas daar met die bekendstellings naweek, en ek moet julle se dat ek 'n REUSE verskil gesien het. Dit lyk beter en mooier en professioneler as toe ek laas daar was.
As jy vat dat dit die Volk se hande en beperkte geldjies is wat dit gebou het tot wat dit vandag is. Ja alles lyk nie so nie en daar is plekke wat vervalle is, maar ry maar in jou naburige en selfs eie woongebied rond, maak jou oe oop en dan sal jy dit ook sien..... Enige plek het sy goeie en slegte deel, waarom fokus ons op die slegte deel as daar soveel goeie goed is wat sigbaar is. Ek was hoogs beindruk met Orania en sy mense. Vriende van ons wat by die CVO skool betrokke is het wel iets gesê wat jou so klein bietjie anders laat dink oor die mense wat daar is: Hy sê dat jy nie almal wat daar loop op sigwaarde of op sy baadjie moet takseer nie. Daar is bv mense wat op kleinbegin bly, armlastig lyk en maar dorp toe loop, maar die aand toe die skool een of ander fondsinsameling het toe skenk hy 'n hele paar duisend rand by die geleentheid.

Wat Elim en die arm blankes wat daar aankom betref, wil ek vra:
Hoe dan anders? Daar is 'n tuiste wat jong manne en dames weer leer om trots te wees, natuurlik sal daar dan 'n paar opdaag en kom kyk wat dit behels, almal hou nie, maar ons moet ons eie mense help wat gehelp wil word, ons sal altyd met hulle rondom ons leef, dit gaan nog BAIE erger word. Die feit dat jy hulle nie in jou huidige woonbuurt sien nie, beteken nie dat hulle nie bestaan nie. Almal is nie hulpelose bedelaars met dwelm of drank probleme nie.

Maar dit is nou genoeg van hierdie soetsappigheid, dit is nie heeltemal EK nie, maar wou dit gou deel.
Vir GOD en Volk en Vaderland

Hektor

• Besoeker
  • *
Re: Insake: Hoekom is daar so min mense in Orania?
« Reply #101 on: January 13, 2010, 08:17:30 PM »
...Ek het die vorreg gehad om hierdie desember weer op Orania te gaan kuier.
Ek was as kind laas daar met die bekendstellings naweek, en ek moet julle se dat ek 'n REUSE verskil gesien het. Dit lyk beter en mooier en professioneler as toe ek laas daar was.
.... Iets wat goed is, kan mos nog beter word.
As jy vat dat dit die Volk se hande en beperkte geldjies is wat dit gebou het tot wat dit vandag is. Ja alles lyk nie so nie en daar is plekke wat vervalle is, maar ry maar in jou naburige en selfs eie woongebied rond, maak jou oe oop en dan sal jy dit ook sien.....
Die kritici het 'n dom-astrante benadering gevolg. Somer net iets uitgesonder wat sleg lyk en oggies toegemaak vir al die goeie dinge wat bereik is.
Enige plek het sy goeie en slegte deel, waarom fokus ons op die slegte deel as daar soveel goeie goed is wat sigbaar is. Ek was hoogs beindruk met Orania en sy mense. Vriende van ons wat by die CVO skool betrokke is het wel iets gesê wat jou so klein bietjie anders laat dink oor die mense wat daar is: Hy sê dat jy nie almal wat daar loop op sigwaarde of op sy baadjie moet takseer nie. Daar is bv mense wat op kleinbegin bly, armlastig lyk en maar dorp toe loop, maar die aand toe die skool een of ander fondsinsameling het toe skenk hy 'n hele paar duisend rand by die geleentheid.
Nie almal se prioriteite is dieselfde nie.
Wat Elim en die arm blankes wat daar aankom betref, wil ek vra:
Hoe dan anders? Daar is 'n tuiste wat jong manne en dames weer leer om trots te wees, natuurlik sal daar dan 'n paar opdaag en kom kyk wat dit behels, almal hou nie, maar ons moet ons eie mense help wat gehelp wil word, ons sal altyd met hulle rondom ons leef, dit gaan nog BAIE erger word. Die feit dat jy hulle nie in jou huidige woonbuurt sien nie, beteken nie dat hulle nie bestaan nie. Almal is nie hulpelose bedelaars met dwelm of drank probleme nie.
Tot nou het dit veral die laer rang mense in staatsbedrywe getref (opgrond van beleid). Die tyd gaan kom daar sal dit die laag bo ook tref (opgrond van ekonomiese ineenstorting).

Sanderis

• Lid van die Volksraad
Re: Hoekom is daar so min mense in Orania?
« Reply #102 on: January 14, 2010, 09:06:45 AM »
Ek het vandag met Jan Beyers gesels en hy vra toe skertsend of ek al vir ons 'n volkstaat gekry het. Dit het my weer laat dink aan die doel van die stryd en iewers het my gedagtes weer by Orania uit gekom.

Ek het weer besef dat Orania 'n ekonomie nodig het en het gewonder hoe dit met hulle toerisme gaan. Daar is lande in die wereld wie se grootste bron van inkomste uit toeriste is. Ek het weereens gedink dat dit so jammer is dat daar nie 'n myn of iets dergliks is wat die ekonomie kan stimuleer nie. Selfs 'n redelike groot fabriek sal ook die ding doen. Natuurlike hulpbronne is 'n probleem het ek myself vertel. Watse hulpbronne kan daar tog in die semi-woestyn wees. Toe onthou ek dat glas van sand gemaak word.

Nou wonder ek, sal 'n reuse glas fabriek werk in Orania?

Dit is dalk net 'n dagdroom, maar as ons nie meer droom nie, dan is ons dood.

Ek het bietjie navorsing gedoen oor glas , hoe dit vervaardig word en die groot rolspelers in die bedryf .
Wat bedoel jy met "reuse" ?
Ek kon in die kort tydperk nie voldoende marknavorsing doen om te bepaal of so fabriek  geskik sal wees nie .
Van die feite wat ek wel opgetel het is dat PFG Building Glass die grootste vervaardiger in die suidelike halfrond is met 'n vervaardigingskapasiteit van 260 000 ton per jaar , hul fabriek in (ek dink) Springs alleen verskaf meer as 3 000 werksgeleenthede .
Daar is klomp feite wat ter harte geneem moet word , en dan natuurlik die hoofvraag : finansiering .
Ek reken selfs net 'n klein fabriek sal so R100 miljoen vereis .
http://bravolandmedia.blogspot.com
http://bravolandads.blogspot.com

Kliek op boonste logo om Oranjekas te besoek

Hektor

• Besoeker
  • *
« Reply #103 on: January 14, 2010, 01:43:50 PM »
...Daar is klomp feite wat ter harte geneem moet word , en dan natuurlik die hoofvraag : finansiering .
Ek reken selfs net 'n klein fabriek sal so R100 miljoen vereis .
"Finansiering" sal jy kry as dit winsgewend is. Die groot vrae is eintlik net twee:
1. Toegang tot markte.
2. Beskikkbaarheid van hulpbronne.

Dat daar "sand" is beteken nie dat dit die regte sand vir die vervaardiging van glas is nie.
As dit die regte sand is dan kan daar natuurlik oor weeg word om op 'n minder kapitaalintensiewe manier waarde toe te voeg. Ek dink hier eerder in terme van kuns:

propatria

• Besoeker
  • *
« Reply #104 on: January 15, 2010, 01:05:33 AM »
Mense, julle kan maar die ondersoek laat vaar, daar is grond in Orania, nie sand nie, die silikon vlakke is in lek geval ver te laag. As jy glas daar wil maak sal jy die sand baie ver moet gaan haal.

Daar is wel baie geleenthede, ek het reeds minstens 15 baie goeie geleenthede wat tans in verskilende fases van lewensvatbaarheid studies is.

Groete

Sanderis

• Lid van die Volksraad
« Reply #105 on: January 15, 2010, 01:27:08 AM »

Daar is wel baie geleenthede, ek het reeds minstens 15 baie goeie geleenthede wat tans in verskilende fases van lewensvatbaarheid studies is.

Kan jy ons van die geleenthede vertel propatria ?

propatria

• Besoeker
  • *
« Reply #106 on: February 04, 2010, 12:00:37 AM »
Sanderis, op die oomblik is daar geleenthede vir n vergruisings aanleg, ek is nie klaar met die totale plan nie, maar iemand sal sowat n half miljoen rand nodig he om van die geleentheid te kan gebruik maak, dit sal meer as 50 000 per maand kan wins maak.

Daar is ook n geleentheid vir n steenmakery.

Ek sal voledige besonderhede eersdaags plaas.

Groete

Sanderis

• Lid van die Volksraad
« Reply #107 on: February 04, 2010, 09:04:26 AM »
Dankie propatria dit sal interesant wees .

Gemsbok

• Besoeker
  • *
« Reply #108 on: August 11, 2010, 04:07:01 PM »
Hoekom is daar so min mense op Orania?

Die antwoord lyk min of meer as volg:

In 1992 was daar ongeveer 2,500,000 Afrikaners in Suid-Afrika, waarvan 40% Nee gestem het of nie gestem het nie.  Dit is 'n totaal van 1,000,000 volwassenes en kinders.

Ongeveer 25% van hierdie persone sou ge-emigreer het na 1994.  Dit bring die aantal beskikbare Afrikaners (volwassenes en kinders) af na 750,000 vir die Volkstaatprojek.

Orania het in 1991 geen ekonomie gehad nie en dus moes die persone wat daar kom vestig ekonomies aktief wees.

Weens die aantal afhanklikes soos kinders in bogenoemde getal, die toename in armoede onder Afrikaners na 1994 en die veroudering en aftrede van ons bevolking, is waarskynlik slegs 50% van bogenoemde bevolking ekonomies aktief.  Dit bring die syfer af na 375,000.

Slegs 1 uit 8 ekonomiese aktiewe persone waag dit om 'n eie besigheid te begin.  Dus is daar ongeveer 'n poel van 46,875 sakepersone beskikbaar onder Afrikaners van die 1991-groep vir die oprig van besighede in Orania.

96% van alle nuwe besighede gaan tot niet binne die eerste 5 jaar van hulle bestaan.  Die aantal lewensvatbare besighede in die totale poel van Afrikaners wat in 1992 Nee gestem het, is dus na raming minder as 1,875.

Orania het na raming 40 lewensvatbare besighede.  Dit is nie 'n slegte aandeel uit 'n baie beperkte poel nie.

Die vraag is, hoe word die 'n deel van daardie poel oorreed om hul besighede na Orania te verskuif waar arbeid en kapitaal skaars is en daar groot afstande is wat afgelê moet word na die markte toe?  Veral wanneer in ag geneem word dat die meeste van daardie ondernemers reuse beleggings in die voortbestaan van die RSA gemaak het deur hul huise en besighede in die RSA te bou, eerder as in Orania of sy omgewing.

Orania se groei mag beskeie wees, maar gemeet aan die beskikbare hulpbronne (insluitende die allerbelangrike sakepersone) is die groei wat reeds bereik is 'n merkwaardige prestasie.
« Last Edit: August 11, 2010, 04:09:35 PM by Gemsbok »

Sanderis

• Lid van die Volksraad
« Reply #109 on: August 12, 2010, 08:36:52 AM »
Gemsbok , goeie opsomming , jy het egter paar feite uitgelaat o.a. die oorlog wat teen ons woed in die vorm van volksmoord m.a.w. dit is nóg minder mense wat beskikbaar is om die ideaal na te streef en in meeste gevalle is dit die broodwinners wat vermoor word so die kanse om 'n besigheid /eie inkomste te vestig word nog kleiner .
Ook behalwe vir dit , is Orania nie 'n onafhanklike staat van die NSA nie , dit val nog onder die landswette van die NSA .

Ek glo laasgenoemde is 'n belangrike en kernfaktor .

Gemsbok

• Besoeker
  • *
« Reply #110 on: August 12, 2010, 12:20:25 PM »

Ook behalwe vir dit , is Orania nie 'n onafhanklike staat van die NSA nie , dit val nog onder die landswette van die NSA .

Indien dit 'n belangrike faktor is, sal die Afrikaner-Boer nooit onafhanklikheid ken nie, want hy kan nie onafhanklikheid kry waar hy nie reeds in die meerderheid is en in staat is om onafhanklik te wees nie.

Die internasionale reg is baie duidelik in hierdie verband.

Afrikaners moet besef dat ons nie meer die witbroodjies van hierdie land is nie.  Ons gaan nie 'n onafhanklike staat kry net omdat 'n paar van ons van een sal hou nie. 

Ons sal eenvoudig eers moet voldoen aan die reëls en vereistes soos wat dit vir ieder en elke volk op aarde geld.
« Last Edit: August 12, 2010, 12:28:24 PM by Gemsbok »

Sanderis

• Lid van die Volksraad
« Reply #111 on: August 12, 2010, 12:44:03 PM »
Ek sien jou punt in Gemsbok , maar dit is nie my persoonlike gevoel wat ek geuiter het nie maar is 'n bevinding gebaseer op persoonlike navorsing wat ek vir die afgelope 3 jaar of so al doen .
Daar sal nog baie water in die see moet loop alvorens dit 'n werklikheid kan word , of dit nog in my leeftyd gaan gebeur kan ek werklik nie vir jou sê nie .
Maar die stryd duur voort tot ons Totale onafhanklikheid bereik het .

Ben Geldenhuys

• Bravoland Burger
  • *
  • Verkenner
« Reply #112 on: August 12, 2010, 07:10:54 PM »
Wanneer jy 'n produk of 'n gedagte bemark en die mark koop nie in op jou gedagte of mark nie, is dit die mark (verbruiker) se skuld, of die produk (of manier waarop dit aangebied word) se skuld?
Die waarheid is haatspraak vir enige mens wat iets wil wegsteek.

Sanderis

• Lid van die Volksraad
« Reply #113 on: August 12, 2010, 07:18:59 PM »
Moeilik om te sê , elke unieke situasie verdien tog seker eie meriete .

Gemsbok

• Besoeker
  • *
« Reply #114 on: August 13, 2010, 08:41:10 AM »
Wanneer jy 'n produk of 'n gedagte bemark en die mark koop nie in op jou gedagte of mark nie, is dit die mark (verbruiker) se skuld, of die produk (of manier waarop dit aangebied word) se skuld?

Wat duidelik is, is dat ons as Afrikaners baie sleg derde kom in die inligtingsoorlog.

Baie Afrikaners se negatiewe houding teenoor ons volksaak, ons verlede en ook ons toekoms is veroorsaak deur die suksesvolle afbreek van die Afrikanerselfbeeld deur propaganda.

Voeg daarby die heersende orde waar menseregte en die verbuikersmentaliteit 'n atmosfeer van "entitlement" skep, is dit nie verbasend nie dat baie Afrikaners eers die Afrikanerweermag wil sien paradeer verby die nuwe Afrikaner-Loftus voor die Afrikanerpresident voordat hulle die Afrikanerstaat as 'n ernstige alternatief sal oorweeg.

Wat het van die begeerte geword om te skep en te vorm en daardeur ook deur ons nageslagte waardeer te word, teenoor die begeerte om net te koop en te gebruik en na 'n ganse lewe van die aarde af te verdwyn sonder selfs eers 'n sug?

Dat daar dus baie belangrike werk op die inligtingsfront voorlê is nie altemit nie.
« Last Edit: August 13, 2010, 08:45:20 AM by Gemsbok »

Gemsbok

• Besoeker
  • *
« Reply #115 on: August 13, 2010, 08:48:04 AM »

Bogenoemde het ook grootliks veroorsaak dat Orania en die Orania Beweging baie meer daarop fokus om Orania te bemark vir wat dit reeds kan bied en minder te fokus op die uiteindelike doel van 'n volkstaat.

Dit het ook sy nadele, maar die Orania Beweging en ook die dorp Orania ervaar ongekende groei waarskynlik ook omdat nie net lugkastele nie maar veral tasbare voordele vir die oomblik bemark word.

Gemsbok

• Besoeker
  • *
« Reply #116 on: August 13, 2010, 09:11:12 AM »

Dit op sig self maak nie sin nie, want die meerderheid Afrikaners het nie 'n weersin daarin om elders in Suid-Afrika onder die landswette van die NSA te leef, werk, aan misdaad en volksmoord blootgestel te word en hul kinders deur die staat te laat opvoed nie.
« Last Edit: August 13, 2010, 09:15:06 AM by Gemsbok »
Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Up