Oom Clem.
Dankie dat oom die vrymoedigheid het om my die vrae te vra.
Jar daar is baie werk wat voorle vir die Volksraad. Rustigheid moet herstel word, daar moet 'n aksie geloods word om burgers wat ons verlaat het weer terug te kry, en dan is daar 'n verkiesing wat gereel moet word.
Die forum het ook baie administrasiewerke wat gedoen moet word. Kantore is met die staatsgreep toegemaak en oopgemaak, magtigings is rondgegooi, en persoonlike boodkappe is uitgevee. Die hulp van die wat weet van die forum administrasie moet weer ingeroep word.
Na die drie lange dae onderhandelings wat gistermiddag 4uur afgehandel en afgesluit is, het ek my rekenaar afgesit, en my volksraadkantoordeur toegetrek. Ek het die Volksraadslede in die gange gevind, opgewonde en ook bang. Daar het ek sommer vir hul genoem dat ek nou gaan rus.
Dus oom Clem, vandag is deel van my rusperiode. More is Maandag en dan spring ons weer met krag en moed in. Die burgers sal weldrae kennis neem van ons besluite.
Oom Clem, Bravoland is dalk nog nie 'n vrye staat nie, maar Bravoland is nou in veilige hande. Bravoland sal eers werklik vry wees as ons ons Art21 Mpy geregistreer het. Maar Bravoland is vry in die sin dat niemand ons bedreig nie, en ons as Volksraad is nou weer in volle beheer van Bravoland.
Ons praat more weer.
Groete