Bravoland

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
collapse
* Nuwe Inskrywings
Werksgeleenthede by TABOK by Johan Joubert
[September 10, 2010, 12:19:51 PM]

Nuus oor die hersiening van die kurrikulum by Werner Smook
[September 10, 2010, 11:19:05 AM]

Griefskrif teen Tshwane Metro Polisie ter ondersteuning van Bees Roux by Boo
[September 10, 2010, 09:47:07 AM]

Volksmoord by Werner Smook
[September 10, 2010, 09:36:17 AM]

Nuwe plan kom vir plaasveiligheid by Boo
[September 10, 2010, 09:34:39 AM]

Gevolge van die onderwysstaking by Sanderis
[September 10, 2010, 09:12:41 AM]

Staat ‘moet grond vat, koopprys bepaal’ by André Strydom
[September 10, 2010, 08:34:07 AM]

Kom ons stook mampoer by Gert B
[September 10, 2010, 01:10:42 AM]

Fotos van blanke armoede by Sanderis
[September 10, 2010, 12:14:38 AM]

Administratiewe Dame by Heiletje Olivier
[September 09, 2010, 09:43:10 PM]

* SA Topsites
SA Topsites :: .

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Sal ons met erger dinge moet cope onder Cope of nie?  (Read 618 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oom Henry

• Bravoland Burger
  • *
Sal ons met erger dinge moet cope onder Cope of nie?
« on: November 20, 2008, 06:06:02 PM »
Beeld het vandag hierdie artikel geplaas. Dit is die regte geluide. Net soos by die destydse Codesa waar die NP ordentlik deur die ore gewerk is. Dink hy bv dat die ouens wat reeds oorsee is, sal terugkom omdat hy maanskyn en rose belowe? Ek glo nie. Dit kos 'n klomp geld net om in Suid Afrika rond te trek wat nog van heen en weer oor die aardbol.

Ek wil hom graag glo, maar ek glo nie meer in iets soos "ter goedertrou" nie. Die Grondwet - van Suid Afrika - gaan herskryf moet word om heelwat dinge wat verkeerd is reg te stel en om wigte en teenwigte  ten opsigte van magsvergrype daar te stel. Is Cope bereid om dit te doen? Ek wil graag glo dat dinge beter sal gaan, maar "once bitten twice shy." Wat is die Japie hiervoor?

Wat dink julle?

Stellenbosch. – Die Congress of the People (Cope) word op 16 Desember in Bloemfontein van stapel laat loop om te wys alle Suid-Afrikaners moet saamstaam tot voordeel van die land.
“Ons wil al die spanning agter ons sit wat op 16 Desember 1838 (by die Slag van Bloedrivier) begin het,” het mnr. Mosiuoa Lekota, voorsitter van Cope, gister aan sowat 150 studente en personeellede van die Universiteit van Stellenbosch gesê.
“Ons moet nie meer almal na verskillende plekke toe gaan om dit te vier nie, die een lot by Bloedrivier en die ander by die Voortrekkermonument nie,” het hy by die stigtingsvergadering van ’n Cope-tak in die universiteitsdorp gesê.
Lekota het groot klem gelê op nie-rassigheid en die idee dat alle Suid-Afrikaners moet saamstaan om die land te verbeter.
“Selfs aan Suid-Afrikaners wat die land verlaat het wil ons sê: Kom terug. Julle pa’s, oupas en voorvaders het gehelp om die land te bou. Julle kan tog nie meer regte elders hê as in jul eie land nie.”
Lekota het gesê alle gemeenskappe in die land het bygedra tot die totstandkoming van die demokrasie.
“Die jeug van vandag se beurt is nou; moet hulle nie blameer vir gister nie.
“Hulle sal eendag die blaam dra vir hul eie foute.”
Met verwysing na mnr. Julius Malema, leier van die ANC-jeugliga, se swak matriekuitslae het Lekota gesê die land het hoogs opgeleide en kreatiewe denkers nodig om sy uitdagings aan te pak.
“As jy selfs houtwerk pluk, gaan jy nie die mas opkom in die internasionale gemeenskap nie.”
Volgens hom moet “agterlike idees”, soos dat dit nie nodig is om matriek te slaag nie, nek omgedraai word.
“Ons durf nie ’n nasie hê wat middelmatigheid bewonder nie.”
Lekota het ook ’n blik gegee op die soort ekonomiese beleid wat Cope dalk mag volg deur te beklemtoon dat die land nie ’n welsynstaat mag word nie.
“Mense kan nie die houding hê van die regering moet alles verskaf nie,” het hy gesê.
“Ons visie is ’n nasie van verenigde, gedissiplineerde mense wat elke dag werk om Suid-Afrika beter te maak.”
Lekota het sowat twee uur laat vir die vergadering opgedaag omdat hy eers probleme met sy lyfwagte wou probeer uitsorteer.

« Last Edit: November 20, 2008, 06:09:03 PM by Oom Henry »
About this mixing of the Kaffirs with the Indians I must confess I feel most strongly. I think it is very unfair to the Indian population, and it is an undue tax on even the proverbial patience of my countrymen.” Mahatma Ghandi

Ben Geldenhuys

• Bravoland Burger
  • *
  • Verkenner
Insake: Sal ons met erger dinge moet cope onder Cope of nie?
« Reply #1 on: November 20, 2008, 06:26:39 PM »
Henry,

Dit is vir my aanstootlik dat die kneg sy snawel rek oor Bloedrivier, dat hy dit wat vir ons volk kosbaar is wil gebruik vir sy eie politieke gewin. Ek vermoed egter dat die spul daar in die bloekombos hom heel moontlik geglo het. Nie dat hulle enige erg het aan die Gelofte of aan Bloedrivier nie.

Oor sy beloftes, is dit 'n finkel en koljander geval. Ek het hulle nog nooit geglo en sal ook nooit nie.
Die waarheid is haatspraak vir enige mens wat iets wil wegsteek.

Pages: [1]   Go Up