Regtelike Sake > Departement van Arbeid

Volkseie arbeid

(1/5) > >>

Leon Cornelius:
Dit bly 'n brandende vraag, vat 'n kans en ondersteun jou eie, of vat 'n groter kans en voer jou vyand.

Sanderis:
Leon , sal jy omgee as ons in die draad bespreek wat motiveer jou om volkseie arbeid te gebruik ?

Leon Cornelius:
Sanderis, as jy die bedoeling het om uit te vind wat ons mede-Volksgenote in die algemeen motiveer m.b.t Volkseie arbeid kan ek geen probleem daarmee vind nie. Inteendeel, dit sal goed wees om die verskillende opinies te sien, veral in die lig daarvan dat almal wat sover aan die peiling deelgeneem het, positief staan teenoor hierdie saak.
Boeregroete.

Sanderis:
Ontspan Leon , jy hoef my nie te wantrou in die saak nie . :)

Die mees algemeenste is seker veiligheid ; daar is te veel inligting wat daarop dui dat volksmoorde gepleeg word met behulp van binnekring inligting m.a.w. inligting verkry deur die werknemers .
Nog 'n motiveringsrede is om ons eie te help waar ons kan want RA (regstellende aksie) maak dit amper onmoontlik vir baie mense om werk te kry .

Ek voel nog 'n motiveringsrede moet wees om jongmense vaardighede en trots in hul arbeid te leer , maar dit is makliker gesê as gedaan (hier praat ek uit persoonlike ondervinding) .

Wat sê die ander , wat motiveer julle om van volkseie arbeid gebruik te maak ?

Adri van Staden:
Ons het gister vir die eerste keer van Charmaine en haar span Boerevrouens gebruik gemaak om ons huis skoon te maak. En wat 'n fees! Behalwe dat alles skitter, weet ek dat daar nie rondgesnuffel is met die oog op 'n latere inbraak nie! Verder het Leon sopas sy kwotasie vir tuindienste aan ons voorgelê en derhalwe sal ons sekerlik vandag nog vir die huidige kontrakteur wat van sulke raserige, donkerkleurige arbeiders gebruik maak, kennis gee. Vir my is die gemoedsrus dat daar nie skelms en skurke op my eiendom rondsluip nie van onskatbare waarde. Verder is dit goed om te weet dat 'n mens op die manier iemand help om te oorleef. Die feit dat dit ons straks 'n paar Rand meer gaan kos as voorheen, is m.i. irrelevant omdat dit oor 'n beginsel gaan. Vandaar my stem by nommer twee hierbo.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version