Leon,
Ek sal graag wil weet wie dit is.
Ben,
Ek gaan nie nou begin modder gooi deur name rond te slinger nie, feit is dat daar baie van ons volksgenote is wat sê ons moet van volkseie arbeid gebruik maak maar dit nooit doen nie. Dit sal nie reg wees van my om nou een persoon uit te sonder wanneer talle skuldig staan aan dieselfde klagte nie...dit lyk dalk net per abuis na suur druiwe!
Om gebruik te maak van volkseie arbeid het baie voordele. Omdat my kar se battery vanoggend pap was (radio!!!), was ek nog tuis toe die manne van Leon se tuindiens opdaag (06:45!!!). Hoe lekker om te sien hoe speel die manne met my honde en terwyl ma vir die manne koffie maak, help Kobus my gou om my kar (outomaties) aan die gang te kry met kabels van sy bakkie se battery af! As dit nou bôie en ousies was ...
Oom Adri,
Baie dankie vir die oulike staaltjie. My Boerehart het trots en warm geklop met die lees daarvan, ek hoop nie dat die rede is omdat ek die manne ken nie maar eerder dat dit die waarde van volkseie arbeid aan almal kan wys.
Dis soos oom sê, wat as dit nou volksvreemdes was? Dan het hulle julle dalk beroof!