Nuusflits

Aandag aan alle Bravoland Besoekers. Hier kan u 'n aansoek indien om Bravoland Burgerskap te verkry:
http://www.bravoland.co.za/forum/index.php/topic,5566.0.html

Skrywer Onderwerp: Gaan u stem in die VVK-verkiesing?  (Read 450 times)

0 Lede en 1 Gas bekyk die onderwerp.

Afwesig Bittereinder

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 317
  • Verkenner
Gaan u stem in die VVK-verkiesing?
« op: September 16, 2011, 06:48:16 PM »
Die tyd het nou aangebreek, jare se harde werk en beplanning ontmoet mekaar nou by die stembus.

Kyk 'n mens na die groot getalle Afrikaners wat in die laaste plaaslike verkiesing vir die DA gestem het, en nog 'n paar duisend wat vir die VF+ gestem het, word iets duidelik: Afrikaners hou van stem. Of al daardie stemmers altyd besef waaroor dit presies gaan is te betwyfel. Baie van hulle stem met dieselfde rympie(nou reeds vasgebrand in my geheue omdat ek dit tot vervelens toe gehoor het) naamlik: "'n Wegbly-stem is 'n stem vir die ANC, as jy nie stem nie mag jy nie kla nie, jy moet stem vir die DA want slegs hulle kan die ANC keer, jy moet stem vir die VF+ want hulle is die naaste party aan die Afrikaner, jy moet stem vir die ACDP want dis 'n Christelike party, jy moet stem want wat anders wil jy nou doen om die situasie in die land te verander."

Op die laaste reël van bogenoemde: Presies wat ons nou doen met die VVK as voertuig! Ek wil stem in 'n verkiesing deur my eie mense gereël, deur my eie mense in werking gestel, en vir my eie mense as kandidate. Geeneen van die partye wat tans deel uitmaak van die huidige stelsel mag namens my praat nie, gelukkig nie.

In die laaste tyd het daar nogal baie gebeur op die volks-akker, duisende mense het by die VVK geregistreer, nuwe organisasies het van nêrens ontstaan om die Afrikaner te laat twyfel oor sy deelname aan die verkiesing, ander organisasies het weer prontuit aanvalle geloods teen die VVK en elkeen wat dit steun. Hier staan ons nou, na al die ontberinge, die lang ure, die talle vergaderings, die ongevraagde aanvalle, 'n groepie Bittereinders. Ons staan nou gereed om na al die harde werk die voorreg te geniet om te kan stem in 'n verkiesing uit die volk en vir die volk.

Afwesig Izak

• Besoeker
  • *
  • Poste: 113
Re: Gaan u stem in die VVK-verkiesing?
« Antwoord #1 op: September 17, 2011, 06:45:00 AM »
Die tyd het nou aangebreek, jare se harde werk en beplanning ontmoet mekaar nou by die stembus.

Kyk 'n mens na die groot getalle Afrikaners wat in die laaste plaaslike verkiesing vir die DA gestem het, en nog 'n paar duisend wat vir die VF+ gestem het, word iets duidelik: Afrikaners hou van stem. Of al daardie stemmers altyd besef waaroor dit presies gaan is te betwyfel. Baie van hulle stem met dieselfde rympie(nou reeds vasgebrand in my geheue omdat ek dit tot vervelens toe gehoor het) naamlik: "'n Wegbly-stem is 'n stem vir die ANC, as jy nie stem nie mag jy nie kla nie, jy moet stem vir die DA want slegs hulle kan die ANC keer, jy moet stem vir die VF+ want hulle is die naaste party aan die Afrikaner, jy moet stem vir die ACDP want dis 'n Christelike party, jy moet stem want wat anders wil jy nou doen om die situasie in die land te verander."

Op die laaste reël van bogenoemde: Presies wat ons nou doen met die VVK as voertuig! Ek wil stem in 'n verkiesing deur my eie mense gereël, deur my eie mense in werking gestel, en vir my eie mense as kandidate. Geeneen van die partye wat tans deel uitmaak van die huidige stelsel mag namens my praat nie, gelukkig nie.

In die laaste tyd het daar nogal baie gebeur op die volks-akker, duisende mense het by die VVK geregistreer, nuwe organisasies het van nêrens ontstaan om die Afrikaner te laat twyfel oor sy deelname aan die verkiesing, ander organisasies het weer prontuit aanvalle geloods teen die VVK en elkeen wat dit steun. Hier staan ons nou, na al die ontberinge, die lang ure, die talle vergaderings, die ongevraagde aanvalle, 'n groepie Bittereinders. Ons staan nou gereed om na al die harde werk die voorreg te geniet om te kan stem in 'n verkiesing uit die volk en vir die volk.

Bittereinder, ontvang my goed-bedoelde raad.

Vergeet van al hierdie dinge wat jy noem. Maak los van die verlede. Sit al die voorwerk se energie en sweet bymekaar vir hierdie laaste week. Sit alles in wat jy moontlik kan om nuwe mense se motiveer om te gaan registreer en stem oor 'n week. 7 dae met oorgawe.

Ou Ben, van my kant af 'n persoonlike wens dat hierdie verkiesing al jou verwagtinge oortref en dat jy nou die geleentheid gaan kry om vir jou volk 'n daadwerklike verkil te maak. Alle heil en voorspoed vir jou en jou familie.

VRYHEID IS IN SIG!

Afwesig Alwyn

• Staatspresident
  • Poste: 1620
  • Verkenner
« Antwoord #2 op: September 17, 2011, 09:14:00 PM »
Goed gestel, Bittereinder. Mag ons volk geseend wees in die komende week.
Ons staan op die punt om of 'n groot volk te word, of om op te hou as 'n volk te bestaan. Laat ons dus werk terwyl dit dag is. Laat ons ons volk opbou.~ Christiaan de Wet

Afwesig Johan Joubert

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 1286
« Antwoord #3 op: September 18, 2011, 07:49:40 PM »
Is daar 'n lys met name van plekke waar daar stembusse gaan wees? 
Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee

Afwesig Ben Geldenhuys

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 7622
  • Verkenner
    • Verkenners
« Antwoord #4 op: September 18, 2011, 07:59:57 PM »
Dankie X

Sanderis

• Gas
« Antwoord #5 op: September 18, 2011, 08:40:15 PM »

Afwesig Johan Joubert

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 1286
« Antwoord #6 op: September 18, 2011, 09:34:21 PM »
Kan ons by enige van die plekke wat aangedui is gaan stem?
Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee

Afwesig Bittereinder

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 317
  • Verkenner
« Antwoord #7 op: September 19, 2011, 06:31:51 AM »
Kan ons by enige van die plekke wat aangedui is gaan stem?
Jy kan stem by enige stempunt. Dit is nie area gebonde nie.

Share me

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

* Nuwe Inskrywings

SA Topsites

SA Topsites :: .

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal