Nuusflits

Aandag aan alle Bravoland Besoekers. Hier kan u 'n aansoek indien om Bravoland Burgerskap te verkry:
http://www.bravoland.co.za/forum/index.php/topic,5566.0.html

Skrywer Onderwerp: Bravoland Kunstefees  (Read 2089 times)

0 Lede en 1 Gas bekyk die onderwerp.

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
  • Poste: 263
Bravoland Kunstefees
« op: October 18, 2011, 02:46:13 PM »
Vriende,

Ek het `n tyd gelede die gedagte van `n Bravoland Kunstefees by die Volksraad geopper.

Die gedagte is dat ons `n kunstefees oor `n naweek hou waar toneeluitvoerings, musiekoptredes ens. sal plaasvind.

Op die stadium is die gedagte om die Verkenners te vra of ons Die Pos as feesterrein kan gebruik. Vir diegene wat nie weet nie, Die Pos is waar die Slag van Donkerhoek die laaste twee jaar herdenk word.

Ek hoor graag wat julle van die gedagte dink veral wat die volgende betref:

1. Is so `n fees haalbaar?

2. Indien wel, wat sal `n aanvaarbare datum vir so `n fees wees?

3. Watter maatskappye / instansies kan genader word om as vennote of borge op te tree?

4. Watter formaat moet so `n fees aanneem? (M.a.w. slegs een dag of `n hele naweek? Gee ook voorstelle vir `n moontlike feesprogram. Buiten `n openingswoord deur Bravoland se SP wil ek persoonlik voorstel dat ons toesprake tot `n minimum beperk en eerder konsentreer op vermaak en natuurlik die bevordering van die Afrikaner kultuur.)

5. Watter kunstenaars kan genader word om daar op te tree?

Enige ander voorstelle of punte is ook welkom.

Wat die toneelstukke betref wonder ek of ons nie `n toneelkompetisie moet aanbied en CVO-skole nooi om in te skryf nie. Die opvoering en beoordeling kan dan tydens die fees plaasvind.

Ek hoor graag van julle.

Afwesig Adri van Staden

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 1564
Re: Bravoland Kunstefees
« Antwoord #1 op: October 18, 2011, 02:51:10 PM »
Sjoe, James, dit is 'n blink gedagte! Ek kan nie juis iets byvoeg nie, behalwe dat ek alles steun en veral die CVO-skole se kompetisie ondersteun. Oor die sangers sal ek my liefs nie uitlaat nie - bietjie uit die oude doos, jy weet!?

Sterkte en kom ons kyk waarmee kom die burgers vorendag.
... verlustig jou in die HERE; dan sal Hy jou gee die begeertes van jou hart - Ps. 37:4.

Afwesig Attie

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 72
« Antwoord #2 op: October 18, 2011, 05:56:57 PM »
Dit klink nou na ’n bak idee. Ek sal voorstel jy reël dit eers net vir ’n dag - oggend tot laataand en as dit suksesvol is probeer jy dit dalk as ’n twee dae fees. Al wat ek dalk verder kan byvoeg is dat dit divers (in die goeie sin van die woord) moet wees m.a.w. bietjie boeremusiek biejie rock bietjie country - iets vir almal.
If history is anything to go by then the mystery of the Zimbabwe ruins is now quite obvious.

Op kantoor Alwyn

• Staatspresident
  • Poste: 1624
  • Verkenner
« Antwoord #3 op: October 19, 2011, 08:09:16 AM »
James,
Ek sal dit ook eers net 'n dag maak. Na 'n paar feeste kan ek jou name gee om NIE te gebruik nie! ;)
Ons staan op die punt om of 'n groot volk te word, of om op te hou as 'n volk te bestaan. Laat ons dus werk terwyl dit dag is. Laat ons ons volk opbou.~ Christiaan de Wet

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
« Antwoord #4 op: October 19, 2011, 09:22:43 AM »
Dankie SP,

Daar is een van ons vrae nou geantwoord. Op watter dag verjaar Bravoland? Moet ons nie dalk daardie datum oorweeg nie?

Op kantoor Sjarko

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 564
  • Verkenner
« Antwoord #5 op: October 19, 2011, 09:27:35 AM »
James,
Ek sal dit ook eers net 'n dag maak. Na 'n paar feeste kan ek jou name gee om NIE te gebruik nie! ;)

Alwyn! Gedra jou. Sy maak dat ons die ander kunstenaars meer geniet.

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
« Antwoord #6 op: October 19, 2011, 10:10:25 AM »
Wat die toneelkompetisie betref, moet ons n bepaalde tema gee of moet die skole hul eie inisiatief gebruik.

Op kantoor Alwyn

• Staatspresident
  • Verkenner
« Antwoord #7 op: October 19, 2011, 12:17:09 PM »
James,
Ek dink 'n bree tema behoort goed te wees.
Ons staan op die punt om of 'n groot volk te word, of om op te hou as 'n volk te bestaan. Laat ons dus werk terwyl dit dag is. Laat ons ons volk opbou.~ Christiaan de Wet

Sanderis

• Gas
« Antwoord #8 op: October 19, 2011, 04:57:34 PM »
Op watter dag verjaar Bravoland? Moet ons nie dalk daardie datum oorweeg nie?

24 April as ek nie mis het nie . 24 April 2012 is ons vyf jaar oud en dit is 'n Dinsdag .

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
« Antwoord #9 op: October 19, 2011, 05:06:41 PM »
Dankie Sanderis,

So die Saterdag voor dit is 21 April. Hoe klink dit?

Afwesig Ben Geldenhuys

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 7622
  • Verkenner
    • Verkenners
« Antwoord #10 op: October 19, 2011, 05:51:55 PM »
April klink goed!

Afwesig Henk

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 372
« Antwoord #11 op: October 20, 2011, 04:55:04 AM »
As julle dit op 1 April hou sal ek vir julle kom sing hahaha  ;D

Ek dink dit is n goeie idee so n fees dag vir ons boere
Ek en my huis ons sal die Here dien

Sanderis

• Gas
« Antwoord #12 op: October 21, 2011, 05:18:16 PM »
Dankie Sanderis,

Dit klink goed James maar sal die opvolgende Saterdag nie beter wees nie - nader aan die einde van die maand ?
As dit 'n naweek is sal dit ook beter wees vir die mense wat van ver af kom bv. die Kapenaars ;) .

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
« Antwoord #13 op: October 21, 2011, 06:37:24 PM »
Die naweek van 28 April klink heel goed. Wat van as ons mense die geleentheid gee om van die Vrydag tot die Sondag te kamp alhoewel die verrigtinge slegs die Saterdag sal wees? Ons kan dalk n cantus die Vrydagaand hou en Sondag n kerkdiens?

Op kantoor Alwyn

• Staatspresident
  • Verkenner
« Antwoord #14 op: October 21, 2011, 07:43:55 PM »
James, ons het dit al so by Paardekraal gedoen en dit werk heel goed. So nie kan die mense van die Vrydag af kamp, maar die Cantus is Saterdag na die fees.
Sommige ouens kom van ver af, en is nie altyd betyds vir n Vrydag cantus nie.

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
« Antwoord #15 op: October 22, 2011, 08:30:20 AM »
Dit klink goed SP. Ek dink die basiese riglyn is so te sê uitgesorteer.

Kan ons dalk voorstelle kry rakende items wat ons daar kan aanbied.

Ek wil voorstel dat ons op die kunste fokus en dus nie `n Majuba of Paardekraal dupliseer nie. Ons Volksfeeste gaan goed aan, my gedagte is dat hierdie hoofsaaklik fokus op Afrikanerkunste - soos Sanderis se beeldhouwerk.

Afwesig Attie

• Bravoland Burger
  • *
  • Poste: 72
« Antwoord #16 op: October 22, 2011, 01:25:00 PM »
Ek stem saam met jou James, ’n mens moet dit bykans a-polities hou. Mense is baie meer geneig om ’n kunste fees by te woon as enige iets wat hulle as ’n politieke vergadering beskou. Die fokus moet dus bloot op vermaak en kuns wees! Dit egter gese, bied dit ons ook ’n geleentheid om onsself aan te bied aan volksgenote wat dalk minder vertroud is of selfs afvallig met ons geskiedenis, erfenis en kultuur is. Daarom dink ek as ons vroegtydig kan begin adverteer en ’n ordentlike bemarkingsveldtog daarvoor van stapel kan stuur kan ’n jolige ietwat groter Cantus ’n fantastiese manier wees om dit en ons idees aan meer mense bekend te stel.

Ek weet ek hamer altyd op bemarking maar ek het dit ook nou al hoeveel keer gesien dat iets goed gereël word en dan besef ons op die nippertjie om gou ’n Radio Pretoria advertensie te laat uitsaai en dit op twee regse forums te noem en te dink ons gaan nuwe toeskouers trek.
Groete,
Attie
If history is anything to go by then the mystery of the Zimbabwe ruins is now quite obvious.

Sanderis

• Gas
« Antwoord #17 op: October 22, 2011, 04:22:27 PM »
Ons Volksfeeste gaan goed aan, my gedagte is dat hierdie hoofsaaklik fokus op Afrikanerkunste - soos Sanderis se beeldhouwerk.

Nog nie beeldhouwerk nie James , ek het nog nie die middele daarvoor nie . Wel skilderye en sketse soos die :

« Laaste verandering : October 22, 2011, 04:28:48 PM deur Sanderis »

Sanderis

• Gas
« Antwoord #18 op: October 22, 2011, 05:42:13 PM »
Ek weet ek hamer altyd op bemarking maar ek het dit ook nou al hoeveel keer gesien dat iets goed gereël word en dan besef ons op die nippertjie om gou ’n Radio Pretoria advertensie te laat uitsaai en dit op twee regse forums te noem en te dink ons gaan nuwe toeskouers trek.

Voorstelle vir bemarkingstaktieke Attie ? Ek sal 'n elektoniese plakkaat en banier benodig , wat natuurlik altwee gedruk kan word en verspry word op strategiese plekke .

Afwesig Kleinbekkie

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 7645
  • Christa Burger
« Antwoord #19 op: October 23, 2011, 04:08:36 PM »
Dankie Sanderis,

Dit klink goed James maar sal die opvolgende Saterdag nie beter wees nie - nader aan die einde van die maand ?
As dit 'n naweek is sal dit ook beter wees vir die mense wat van ver af kom bv. die Kapenaars ;) .

Is dit nou 'n skimp dat ek 'n slag die noorde moet gaan besoek  ;D
Moed Vryheid Eer

Share me

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

* Nuwe Inskrywings

SA Topsites

SA Topsites :: .

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal