Nuusflits

Aandag aan alle Bravoland Besoekers. Hier kan u 'n aansoek indien om Bravoland Burgerskap te verkry:
http://www.bravoland.co.za/forum/index.php/topic,5566.0.html

Skrywer Onderwerp: Sing vir Vryheid  (Read 579 times)

0 Lede en 2 Gaste bekyk die onderwerp.

Sanderis

• Gas
Re: Sing vir Vryheid
« Antwoord #20 op: January 17, 2012, 09:33:18 PM »

1. James Kemp
2. Oom Doom
3. Jan Beyers
4. Jan van Zyl
5. Ben Geldenhuys
6. Sanderis
7. Ruan Combrink
8. Oom Doom se seun Riaan van Staden
9. Leon Cornelius

Jammer sal dit nie kan bywoon nie , ek verhuis binnekort Kaap dus sien ek nie nut daarin om te begin maar ek sal nie meer kan deel wees as ek weg is nie .

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
  • Poste: 263
« Antwoord #21 op: January 18, 2012, 06:16:55 AM »
Ek het by Tannie Bets verskoning gemaak vir more. Sal van Dinsdag af inval. Ek oefen elke Donderdag saam met 'n "alternatiewe" Afrikaanse groep.

Sanderis, wanneer verhuis jy? En waarheen presies? Jy gaan sekerlik nog op Bravoland aktief wees.

Sanderis

• Gas
« Antwoord #22 op: January 18, 2012, 09:14:18 PM »
Sanderis, wanneer verhuis jy?

Nie maklik nie en nog nie , moet eers alles hier afhandel , die voorlopige "beplande" datum is 27 Februarie .

En waarheen presies?

Zille-ville James . Kaapstadse metropolitaanse gebied , om meer spesifiek te wees Somerset-wes (nie meer spesifiek as dit op 'n openbare forum nie - dít is Vertroulik . 8) )

Jy gaan sekerlik nog op Bravoland aktief wees.

Natuurlik James , hoe dan anders ?
Bravoland beskik nie oor fisiese grense nie maar wel kulturele en kubergrense .

Afwesig Bittereinder

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 317
  • Verkenner
« Antwoord #23 op: January 19, 2012, 11:10:30 PM »
Sanderis,

Net solank jy nie die kuns verloor om die woord jakkals te sê nie is die saak reg.

Afwesig Ben Geldenhuys

• Lid van die Volksraad
  • Poste: 7622
  • Verkenner
    • Verkenners
« Antwoord #24 op: January 24, 2012, 10:52:48 AM »
Beste Ben,
Baie dankie vir al die plasings wat jy vir my gedoen het. Ek wil net langs hierdie weg almal bedank wat verlede Dinsdag die eerste repitisie bygewoon het. Ek is baie opgewonde oor die entoesiasme, kwaliteit en intelligensie van die mense wat daar was. Hou dop. Hier kom 'n ding.
Kan ek net vra dat almal wat hulle name op Ben se lys laat bly het, asb probeer om more se oefening by te woon. Ek verstaan dat daar 'n belangrike vergadering rakende die Volkraad en ons vryheid geskied. Dit geniet natuurlik altyd voorrang en die meeste van die betrokke persone het reeds verskoning aangeteken.
Te oordeel aan dit wat ek Dinsdag gehoor het, sal hierdie koor 'n paar items op 6 April, die Paasfees, Hemelvaart en 31 Mei kan lewer. Indien daar instansies is wat in optredes belangstel kan hulle my kontak by 0793531997. Ek kan net meld dat aangesien hierdie koor slegs vir vryheidsgesinde organisasie sal optree, sal 'n deel van die fooi wat gevra word, na die Volksraad gaan.
Ek hoop dat daar talle nuwe gesigte more sal wees en dat ons maklik 'n 100-tal sal haal.
Nogmaals dankie aan almal,
Bets Botha.

Afwesig James Kemp

• Besoeker
  • *
  • Poste: 263
« Antwoord #25 op: January 24, 2012, 11:31:41 AM »
Dankie Ben. Ek wil net bevestig dat die oefening vanaand om 18:30 by die Willie Maraissentrum is.

Share me

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

* Nuwe Inskrywings

SA Topsites

SA Topsites :: .

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal